آیا می توانم کلیه بیمار شکست اجتناب از پیوند کلیه با طب سوزنی درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم کلیه بیمار شکست اجتناب از پیوند کلیه با طب سوزنی درمان

آیا ممکن است برای بیمار نارسایی کلیه برای جلوگیری از پیوند کلیه با طب سوزنی درمان؟ در واقع، مردم می توانند پیوند کلیه اجتناب از نه تنها در طب سوزنی درمان بستگی دارد، اما این نوع درمان انجام شده است اثر بزرگ در درمان بیماری های کلیوی.
شما می دانید، طب سوزنی درمان یکی از طب سنتی چینی (TCM)، که دارای تمام مزایای استفاده از TCM است. TCM متفاوت از داروهای غربی است، آن را دارای مزایای غیر قابل مقایسه خود را، که بیشتر مستعد به ریشه تمرکز باعث به جای علائم یا عوارض. بنابراین، درمان آن را از برخورد با مقصر واقعی شروع می شود. در مورد درمان بیماری کلیه، TCM خوب در تنظیم سیستم ایمنی بدن، دفع محصولات متابولیک، تسکین تورم و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، می توان گفت طب سوزنی درمان مفید است در بهبود بیماری کلیوی.
علاوه بر این، اگر شما می توانید برخی از پزشکی دیگر چینی با طب سوزنی درمان با هم را، شما می توانید یک اثر بهتر درمانی دریافت کنید.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، می توان آن را بهترین انتخاب برای بیمار بیماری کلیوی به آن اعمال می شود با طب سوزنی با هم. با کمک این دو درمان، کلیه بیمار شکست می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشد. زودتر بیمار می تواند درمان منظم کنید، اثر درمانی بهتر می توان به دست آورد.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب سوزنی درمان و یا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، برای تماس با کارشناسان ما در واتساپ یا پیام زیر را ترک هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. واتساپ ما: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: